Thursday, January 28, 2010

Book Fair MPH VS Karnival Karangkraf 2010, Heaven!



Macam diroyak dekat facebook, saya akan pergi MPH Book Fair, Alhamdulillah diperkenankan. Sesampainya kat rumah terus keluar ke Stadium Malawati. MPH Book Fair is awesome!. Banyak buku murah sampai tak sempat nak capture suasana kat dalam Stadium.

Mungkin semalam masih ramai yang kurang tahu tentang Book Fair ni sebab promosi kurang kot?, tapi yang pastinya tak nampak bunting pun!. Itu pasallah ia ibarat syurga untuk book nerd macam saya, buku yang banyak dan pengunjung yang sikit. Bak kata seorang kawan, 'I can smell book'..

MPH Book Fair mula 27/1/2010 hingga 1/2/2010 di Stadium Malawati, Shah Alam. 10.00 pagi - 10.00 malam. Tanpa diduga Karangkraf pun buat Karnival juga... pada 29 Januari hingga 1 Februari 2010 bertempat di Kompleks Kumpulan Karangkraf yang terletak di Lot 2, Jalan Sepana 15/3, Off Persiaran Selangor, Seksyen 15, Shah Alam, Selangor. Karnival ini akan bermula dari jam 9.00 pagi hingga 7.00 malam.

Thats why I Luv Shah Alam, city of knowledge and wisdom.

Buku yang nak beli sangat-sangat tak dapat.. The Accomplice John Grisham. stok dah habis kot? untuk tidak menyesal sangat ambik the appeal.



turut dibeli karya Leo Tolstoy dan Homer, murah gila!





dan magazine assault weapon (gambar atas sekali), untuk melengkapkan karya sulung saya..tunggu


2 comments:

  1. wah menarik ni, mesti pergi..memang tak tau pun ada book fair ni sampailah baca kat fb tuan. thanks for the info.

    ReplyDelete